Allerede oprettet Bruger

Husk log ind

Dankort, Visa/Dankort VISA Electron eDankort VISA MasterCard Maestro

Betingelser

Betingelser

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra www.scanaprima.dk

Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og www.scanaprima.dk

Ønsker du yderligere oplysning eller rådgivning fra Scan Aprimas side, er denne af vejledende art.
Henvendelse skal ske via e-mail til scanaprima@scanaprima.dk


Leveringstidspunkt og transport

Levering af varer anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret. Forsendelsen af varer sker med GLS pakkeshop.
Leveringstiden er 1-3 hverdage, når varerne er på lager.
For varer ikke på lager, må der påregnes en leveringtid, som vil blive informeret i mail når vi har kontrolleret vores og produsentens lager.
Betaling bliver først hævet når varene er afsendt.

Fragtomkostningerne er 50,- kr, dog fragtfrit v/køb for 500,- kr.

Reklamation

Eventuelle fejl eller mangler ved levering, skal påberåbes senest 5 hverdage efter, at du har modtaget varen. Det en din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du rette henvendelse til os via e-mail til scanaprima@scanaprima.dk

Pris og betaling

I denne butik kan du bestille dine varer online og betale via kort og forudbetaling. Alle priser på web-adressen www.scanaprima.dk er inkl. moms. Vi yder 14-dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager din vare. Vi gør opmærksom på, at der IKKE gælder fortrydelsesret på tilpassede varer, herunder afskårne stoffer i metermål. Vi tager forbehold for trykfejl, samt pludselige prisændringer på alle varer.


Reklamation & Returnering

Eventuelle fejl eller mangler ved levering, skal påberåbes senest 5 hverdage efter, at du har modtaget varen. Det en din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du rette henvendelse til os via e-mail til scanaprima@scanaprima.dk .
Du har pligt til at returnere varen i samme stand, mængde og original emballage, som den blev modtaget. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Hvis original emballagen er beskadiget, påklistret mærkater eller på anden vis forringet, er det købers pligt at erstatte denne på forlangende.


Fortrydelsesret

Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. 
 
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives på scanaprima@scanaprima.dk eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen.  I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 
                                                                                                                        
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Varer undtaget fortrydelsesretten
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:
- Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
 
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
 
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
 
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.


Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Scan Aprima
Vang Mark 42
9380 Vestbjerg

 
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Klagemuligheder

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500  Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse scanaprima@scanaprima.dk